Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Kampanie adwords: dlaczego warto?

Szeroki zasięg, szybkie efekty, przejrzystość, elastyczność, pełna mierzalność.

Około 98% użytkowników w Polsce korzysta z wyszukiwarki Google, która jest także domyślną wyszukiwarką dla popularnych przeglądarek internetowych. Wykorzystując potencjał Google AdWords możesz wyświetlać reklamy nad pierwszymi miejscami organicznych wyników wyszukiwania i w ten sposób błyskawicznie zdobyć ruch i nowych Klientów.

AdWords to stworzone przez Google medium reklamowe o najwięszym na świecie zasiegu, które zmienia się i ewoluuje. W Web Systems zarządzamy kontami AdWords małych oraz średnich firm. Jeśli nie masz bogatego doświadczenia w stosowaniu AdWords to nie masz szans, żeby wygrać z bardziej doświadczonymi użytkownikami AdWords. Dlaczego nie jest to proste? Teoretycznie wystarczy dobrać słowa kluczowe, umieścić je w kampanii, stworzyć reklamy, ustawić stawki i budżety. W praktyce jest jeszcze mnóstwo czynników, które mają wpływ na efektywność kampanii AdWords.

Reklama Adwords może występować w różnych formach: jako reklama tekstowa w wynikach wyszukiwania i na stronach partnerskich, graficzne reklamy produktowe, reklamy graficzne na stronach partnerskich, video w YouTube i reklamy mobilne w aplikacjach. Reklamy produktów usług mogą być dowolnie targetowane i wyświetlane w dowolnym momencie i każdym miejscu, co powoduje, że jest bardzo wiele sposobów na docieranie do potencjalnych klientów.

Jedną z największych zalet AdWords jest dokłądność. Reklamy można stworzyc tak, aby precyzyjnie dotrzeć do określonej grupy odbiorców, targetujących ich według płci, wielu i innych kryteriów, określając przekaz i czas w emosji reklam, lokalizacje i urządzenia, na których będą sie one wyświetlać.

Wielu początkujących reklamodawców zastanawia się nad samodzielnym prowadzeniem kampanii Google AdWords. Obsługa kampanii może z początku wydawać się prosta, a w Internecie napisano na ten temat tony publikacji, jednak w praktyce wcale nie jest to takie łatwe. Bardzo często okazuje się, że kampanie prowadzone samodzielnie przez ludzi, którzy nie mają doświadczenia, nie tylko nie przynoszą oczekiwanych rezultatów, ale generują straty.